javascript:void(0)
Pakej Import Dari China

Tuesday, October 12, 2010

Pukul Berapa Buka!!!

Pada suatu tengah malam telepon di rumah seorang pustakawan berdering.

"Pukul berapa perpustakaan akan di buka?" seorang pemuda di hujung talian bertanya. "Jam 9 pagi encik, apa hal yang penting sangat encik menelifon saya tengah malam buta nie?" tanya pustakawan tadi.

"Tak boleh buka awal lagi ke?" pemuda itu bertanya lagi dengan nada kecewa. "TIDAK, tidak akan dibuka sebelum pukul 9!" si pustakawan menjawab dengan nada yang tinggi. "Penting sangat ke sampai encik tidak boleh tunggu sampai pukul 9 pagi untuk masuk?". "Siapa kata saya mau masuk?" kata pemuda itu kesal, "SAYA MAU KELUAR!"

Handphone Anda Boleh Menjana Wang Sehingga Ribuan Ringgit Setiap Bulan.Caranya Klik Sini  

7 comments:

  1. haha penyamun..teringat dulu student pecah masuk kt dlm perpustakaan kerana internet punya hal

    ReplyDelete
  2. rase macam usus aku kuar bergolek-golek....hahaha..buat suspen jer.

    ReplyDelete
  3. hahahaa, cis ingatkn ape la die kecoh sgt nk suoh bukak awal2 kn, ahah

    ReplyDelete
  4. salam, memang lawak....boleh masuk Raja Lawak ni...

    ReplyDelete
  5. cam ampes..huhu xlawak mane sbb da tau kesudahannya :)

    ReplyDelete
  6. hahahahah alagapas punya cerita...wat aku tersenyum dalam terang hehehe...

    ReplyDelete