javascript:void(0)

Friday, October 15, 2010

Lelaki ensem vs lelaki tak ensem

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?

Handphone Anda Boleh Menjana Wang Sehingga Ribuan Ringgit Setiap Bulan.Caranya Klik Sini  

7 comments:

  1. SALAM...XPER BRO...SKUNG LELAKI XHENSOM NI LA DAPAT AWEK N BINI CUN MELECUN..HAHAHAH

    ReplyDelete
  2. hahhaa..yarr lelaki handsome utk di usha lelaki xhensem klu die beik ramai pompuan ske gak!

    ReplyDelete
  3. betol tu fendi..skrg ni laki ensem tk percaya pmpuan cantik,and pompuan cantik tk percaya laki ensem..bb tu skrg ni ramai yg contra.

    ReplyDelete
  4. hehehe.
    ada sikit yg betul.
    tapi x semua ye! :)

    ReplyDelete
  5. Yg tulis bende bodoh ni mesti laki tak handsome.. Handsome tak handsome blakang kire. Yg penting adab dan jujur pd smua org. Kalo adab baik bile2 Allah akn bg korg yg cantik.. Bkn sbb bduit dan rupa..

    ReplyDelete