javascript:void(0)

Thursday, October 14, 2010

Abang Lemaaan

Ada sepasang suami isteri yang baru berumahtangga. Si isteri bernama Melor manakala suaminya bernama Wak Leman. Boleh dikatakan hari-hari mereka melakukan hubungan s**s.

Tiba-tiba pada suatu hari... Wak Leman jatuh sakit.... dan mati. Wak Leman ni memang tinggi ilmunya. Oleh itu, sebelum mati dia sempat berpesan pada isterinya:

"Sayang, kalau abang mati kau jangan cari jantan lain, abang dah jampi anu abang.....jadi bila abang mati nanti kau potonglah anu abang....bila kau rasa gersang, kau cuma perlu jerit "Abang Leman!!!", maka anu abang akan datang puas kan nafsu mu"...

Maka isterinya pun menurut pesanan aruah suaminya.... di potongnya anu
suaminya dan simpan di dalam peti sejuk.. Hari yang berikutnya.....Melor
pun mencuba lalu dia menjerit "Abang Lemann!!!!!" maka anu suaminya pun terbang pergi mendapatkan isterinya.....Boleh dikatakan setiap malam apabila dia terasa gersang, dia akan menjerit "Abang Leman!!!"

Perbuatan Melor itu menjadikan tanda tanya jirannya iaitu Mak Cik Nab yang dah berumur 60 tahun.

Akibat rasa ingin tahu Makcik Nab pun mengadu dengan Joyah:

"Kenapa haaa si melor tu tiap2 malam asik menjerit panggil Abang
Leman??" tanya Mak cik Nab.

"Dia jerit macammana?", tanya joyah.

"Macam nie.. Abang Lemaaaan!!!" balas Mak cik Nab.

Maka tanpa disangka-sangka maka terbanglah anu abang Leman menuju ke pemanggilnya....

Kesian Makcik Nab kene"underdog".

Cerita ini makin tersebar luas seluruh kampung sehingga ke pengetahuan Tok Penghulu.

"Tok! Kami nak mengadu... ada perogol bersiri dalam kampung kita
ni. Habis nenek-nenek, janda, Anak dara semua disapunya!" rungut orang kampung kepada Tok Penghulu.

"Iyeeeeee keee!!!?", jawab tok penghulu dgn terperanjat...."Siapalah yang
punya angkara ni agaknya???" tanya tok penghulu lagi.

"Entahlah tok tapi yang saya tahu semua mangsa ada menyebut 'Abang Leman'", jawab orang kampung.

"Apaaaaaa????Abang Lemaaan!!!!??" Jerit tok penghulu dengan nada yang cukup marah.

Maka terbanglah anu si abang leman ini menuju ke pemanggilnya...

Semenjak kejadian itu semua orang kampung tak berani lagi menyebut nama "Abang Leman". Manakala itu Tok Penghulu Kampung itu masih lagi ditahan di Hospital Kuala Selangor Kerana mengalami keadaan koyak yang serius......

Handphone Anda Boleh Menjana Wang Sehingga Ribuan Ringgit Setiap Bulan.Caranya Klik Sini  

6 comments:

  1. hahahahahahaha sumpah lawak gile...aduhai nak terkentut aku baca :)

    ReplyDelete
  2. mcm sialll.hahahaha
    sian tok penghulu :P

    ReplyDelete
  3. Abg Lemaan!!! Bahaya kalau aku jerit btul2 ni..
    Nnti dok hospital sebelah tok penghulu la nmpknya..

    ReplyDelete
  4. lelaki pun die rembat. wkakakkaka

    ReplyDelete