javascript:void(0)

Thursday, November 25, 2010

Dont Worry

Masa aku balik dari Singapore menaiki keretapi adalah tiga orang yang duduk
bersama, dua didepan aku satu kat sebelah. Yang kat depan aku ni, orang
American dan disebelahnya orang Cuba. Sebelah aku pulak orang
Bangladesh. Dalam perjalanan tu kami pun berborak-boraklah pasal negara
sendiri…borak punya borak, tiba-tiba si American ni pun keluarkan duit
dollar dia lalu dibakarnya, dikeluarkannya sebatang rokok lalu dibakarnya
rokok itu dengan duit tadi, lepas tu dibuangnya duit itu keluar.
Terkejutlah semua melihat kelakuan Mat salleh tu tadi… bertanyalah si
orang Cuba tadi “Why you do that for?”. Dengan selamba mat salleh tu
menjawab “Don’t worry, I got a lot american dollar in my country”.
Tercengganglah masing-masing. Belum habis tercenggang..si Cuba ni pun
tiba-tiba mengeluarkan sebatang curut (curut Cuba adalah antara yang
termahal didunia) lalu dinyalakannya. Belum sempat beberapa sedut..terus dia
membuangnya keluar tingkap…”Why you do that for” kata american
tadi… “Don’t worry, i got a lot cigar in my country”.
Terkejutlah aku dibuatnya. Masa tu aku tengok Bangladesh tu tengah pikir
apa nak dibuat pulak. Masa dia tengah fikir. Aku pun apa lagi… tangkap
Bangla tu terus aku campak ke luar tingkap….belum sempat dia orang tanya
lagi aku pun cakap lah…,
“DON’T WORRY, I GOT A LOT BANGLADESHIS IN MY COUNTRY”


Handphone Anda Boleh Menjana Wang Sehingga Ribuan Ringgit Setiap Bulan.Caranya Klik Sini

3 comments:

  1. hahahaha mengonggg....
    lawak2...kt mlysia kn byk org tu skg..ngeee

    ReplyDelete
  2. hahahahaha ..
    buang bangla ..
    sengal ..
    kihkih

    ReplyDelete