javascript:void(0)

Wednesday, March 16, 2011

Hadiah Untuk Kekasih

Hasan Jendul nak belikan hadiah harijadi untuk
kekasih barunya, Mek Ayu. So si Hasan ni pun ajaklah adik perempuan
sepupunya untuk temankan dia shopping kat Sogo.

Oleh kerana Hasan Jendul dan Mek Ayu baru dua bulan berkawan jadi si
Hasan Jendul membuat keputusan untuk membelikan Mek Ayu satu topi kain
fesyen baru saje, supaya taklah nampak dia beriya-iya sangat.

Adik sepupu Hasan pulak pegi beli satu Seluar Dalam hitam
berbunga-bunga baru, sebab ada sale hari tu. Masa membayar, dengan tak
sengaja cashier dah TERTUKAR kotak topi kain hitam tu dengan Seluar
Dalam Hitam adik Hasan Jendul!& gt; Selepas membayar,

Hasan Jendul pun terus pergi kaunter hadiah dan suruh diorang bungkus
tanpa check dulu.
Kemudian dia balik ke rumah dan tulis surat untuk Mek Ayu serta
mengeposkannya bersama hadiah yang dah tersilap tu (Dan surat yang dia
tulis tu berbunyi cam nie);

Istimewa untuk kekasihku Mek Ayu, San pilih


hadiah nie kerana Ayu tak pernah pakai bila kita keluar


jalan-jalan dan selalu mengadu sebab panas. Kalau




bukan sebab pasal adik sepupu San, San dah nak beli


yang lagi jarang supaya kalau berpeluh tak lembap sangat.


Tapi San tengok adik sepupu San pakai yang ada


bunga tu nampak cantik pulak.San pilih warna hitam


tu supaya tak nampak kotor. Promoter yang jual tu


tunjuk dia punya dah seminggu tak basuh. Nampak elok


saje. San suruh dia try Ayu punya sebab saiz promoter tu


lebih kurang Ayu je.Memang cantik dan menarik! Harapnya Ayu suka


sebab San rasa memang sesuai dengan Ayu. Tak sabar rasanya nak


tengok Ayu pakai depan San. San harap Ayu akan pakai


untuk San hujung minggu nie. Salam sayang untuk


kekasihku,Mek Ayu.Yang amat menyintai dan menyayangi dirimumu,


Hasan Jendul

P/S : Kalau Ayu nak pakai, San nampak stail terbaru ialah dengan
melipat bahagian depan dan menampakkan sedikit rambut.

MALANGNYE NASIB SI AYU NI..

5 comments: